London

Ja då var det dags för några dagars utlandstjänst som det nog så fint får kallas :). London torsdag till söndag, får se vad det kan ge?! Kan iallafall säga att när jag lämnade Salzburg så föll snön tungt över min nya hemstad... bra att det läggs en bra grund för nästa veckas skidåkning MUMS.
Landade vid 12 tiden på Stansted, ganska milt och behagligt väder jämfört med Österrike vilket inte var helt fel men sjukt hungrig. Ja bara så hungrig jag kan bli, inget jag redan vill utsätta min nya kollegor för så det var brottom med att inhandla något som kunde få blodsockret att stiga lite :)


Finns inte mycket att tillägga, BEST OF ENGLAND!

Visste inte att jag hade saknat London eller England överhuvudtaget men så fort vi satt på Stansted Express in till Liverpool street och vi åkte förbi fina som mindre fina områden så var det mycket som kom tillbaka till mig. Mycket som gjorde mig påmind av mina år i England och att det fanns en glädje av att vara tillbaka även om det bara skulle vara en långhelg. Roligt hur saker, ting eller bara vissa lukter kan göra oss påminda av saker som vi har varit med om. 


Insidan av en taxi i London, riktigt bekväma dessa bilar.

Igår var jag på the Affiliate Awards 2009 där jag, tro det eller ej, var en av det nominerade till Best Poker Affiliate Manager of the year. Tyvärr var motståndet lite för bra detta året och jag fick se mig besegrad. Fick istället visa vem som skulle ha vunnit Best Party Affilaite Manager of the year :) lite senare på kvällen. Var inte oroliga jag tog det lugnt och uppförde mig väl!


Vårat bord precis framför scenen

Efter gårdagens awards, en sen kväll och en hel dag på mässan så var jag helt slut och fick lyxa till det med ett skönt bad. Hemma så tänker man ju aldrig på att ta ett bad, kan ju visserligen bero på att man inte har något badkar men det är ju helt galet skönt.


He he he sover lite räv... yes jag tog bilden själv!!

Ibland får man leva lite bättre när man är ute och reser, kan rekommendera Grange St.Pauls Hotel, galet bra.


Hela väggen var ett enda fönster


Lite konst på väggen gör det hela lite hemtrevlig


Från min våning ner på restaurang och bar området


Alla ville pilla på min bil så fick be dem spärra av området


Kommentarer
Postat av: Charles

BLT <3

2010-01-30 @ 23:44:18
URL: http://duleenmachine.blogg.se/
Postat av: Farzan

.. ser smarrigt ut .. när man är riktigt hungrig ..

2010-02-01 @ 15:52:15
Postat av: Alle

Grymt detta Hjalle! Old memories, fina saugooor. Får bli lite fest snart Jäger, sanna mina ord.

2010-02-01 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0