Dagens låt

Ännu en fin vårdag här nere i Salzburg och det var med lätta steg man promenerade till jobbet. Allt blir så mycket lättare och roligare med bra väder. Tänker dock mycket på sverige för stunden och vad jag skulle kunna göra där hemma när jag beslutar mig för att återvända. Jag satte ju upp ett mål när jag bodde i Stockholm som jag med några månaders försening klarade av och nu sitter jag här. Rätt nöjd med resultatet men att sätta upp nya framtida mål kan ju inte skada.

Får en bra vårkänsla av denna låt

En Man Du Tyckte Om - Bo Kaspers Orkester


Kommentarer
Postat av: Charliene

Himla bra låt!

2010-03-18 @ 15:28:17
URL: http://duleenmachine.blogg.se/
Postat av: HjalleJäger

Visste att du skulle gilla detta siss!

2010-03-18 @ 16:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0