TGIF samt dagens låt

Fredagar börjar alltid lika bra tycker jag! Man vaknar upp och känner att NICE... snart helg och så rullar det bara på. Hemma i Sverige så gjorde man alltid planer för kvällen eller helgen och det bara sprutade ut positiva vibbar. Här nere i Salzburg så ser jag givetvis också fram emot helgerna men på ett helt annat sätt. Fokus ligger mer på att få saker gjorda, återhämta sig och ladda för den kommande veckan. Ska spinna vidare på detta spår när jag känner att jag har lite mer tid och ork :)

Dagens låt blir med VAPNET:

Kalla Mig - Vapnet


Kommentarer
Postat av: Farzan

.. har fått ordning på mina högtalare nu, så lyssnar med intresse på dina låtval ..

2010-03-27 @ 17:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0