Tillbaka från Val d'Isere och nu kör vi dagens låt igen

Kom tillbaka från Val d'Isere igår eftermiddag och kände mig rätt ok med det hela. Dock så kröp sakta men säkert känslan av ensamheten fram, kanske inte så konstigt med tanke på att jag har bott rätt tight med fyra snubbar den senaste veckan. Hur som, så kändes det inte så vidare roligt och det går inte att undvika att tänka på kompisar och familj där hemma och om detta är värt det just nu?! Det blir nog bättre, nu till helgen så kommer antagligen en polare förbi och hälsar på och nästa vecka så kommer ju FF ner för några dagars skidåkning. Vi kanske har rejäl tur Oliver för det har nämligen börjat snöa här igen nu :). 

Jag körde fram och tillbaka till Val d'Isere, rätt nice trip och jag fick se en hel del fina platser med vägen. Det blev lite mer än 110 mil totalt då jag hämtade upp lite kompisar nere i Grenoble. För att visa vilken rutt det blev så kan ni kolla denna länk:
 
Visa större karta 

Ni kan hitta bilder från skidresa på Facebook men lägger nog in några här med lite senare.

Med tanke på känslan jag fick igår så passar det med följande låt:

Jag får liksom ingen ordning - Lars Winnerbäck


Kommentarer
Postat av: Eeerika

Hoppas du haft en underbar vecka, tänkt på dig mycket!!

Allt kommer ordna sig där du e nu.. Du har ju lägenheten att pyssla med och du är aldrig ensam för du har alltid oss, familjen, som tänker på dig därifrån vi är :)



Vi får höras av snart. Vill veta meeer om resan!



PUSS&KRAM Siss

2010-03-15 @ 11:53:33
URL: http://erikatche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0