Utkast: Mars 21, 2010

Jaha, nu har man precis lagat morgondagens matlåda... ohh så duktig man är :). Det blir stekt lax med en bättre sallad och dressing till. Dressingen är gjord på olivolja, vit balsamvinäger, italienska örter och två stänk vatten.
Lite trist är det allt att alltid bara laga mat åt sig själv och det skulle vara ganska lätt att bli lat och köpa take away istället. Men hur gott är det i längden och hur nyttigt är det?
När jag just flyttat hit så tyckte jag att det var lite sisådär att gå ut och äta själv. Man kände sig helt enkelt ensam och lite tragisk :) så jag alltid tyckt om folk som suttit ensamma ute på restauranger. Dock så är det en vanesak har jag märkt och nu så uppskattar jag till och med den tiden då jag går ut och äter på egen hand. Med det vill jag inte säga att jag föredrar att gå ut själv utan jag har ju hellre sällskap men det ger en tid för eftertanke och reflektion. Dessutom så är det rätt kul att bara titta på folk och se hur de har det.

Idag blev det lunch på en mysig restaurang i Saalbach efter ett tyngre skidpass :)





Kan aldrig gå fel med en rejäl Wienerschnitzel i Österrike men den såg lite godare ut live ;)

Kommentarer
Postat av: Farzan

.. imponerande kök du har ..

2010-03-22 @ 19:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0