Lunchpromenad

Helt galet hur mycket man sitter på jobbet och inte rör på sig, bara sitter framför datorn och jobbar. Måste passa på att röra på mig när man har en möjlighet så jag brukar ta en längre promenad på lunchen. I måndags var det riktigt bra väder så jag passade på att ta några bilder av det jag ser då jag är ute och går.


Staden är byggd runt tre större kullar, därav är jag en bit upp








Gamla stan nedanför





Lite av den förlängda muren som skyddade Festung Hohensalzburg



Här brukar jag vila lite innan jag går tillbaka till kontoret

Vill ni dagsaktuella vädret så kan ni klicka er vidare på länken nedan så kommer ni till våra live webcams:

http://www.panoramablick.com/index.php?nav_id=2380&kat_id=2386&cam_id=4&lang=de&action=showkat

Kommentarer
Postat av: Alle

Jag bara måste komma och hälsa på. När löven finns på träden måste det vara grymt!

2010-01-31 @ 22:01:52
Postat av: Ivar

Jag tror du håller på att bli poet Hjalle

2010-02-10 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0