Stockholms helg

Var åter i Stockholm förra helgen för att få se min grymma bror Valles utställning i gamla stan. Kul att han har kommit igång igen med det han verkligen villl göra och hoppas att det fortsätter såhär. Fick även lite quality time polarna vilket var välbehövligt :).
När jag kom hem till Salzburg så åkte jag på en mindre förkylning och fick stanna hemma en dag från jobbet. Det som är så trist i det hela är att jag aldrig har varit sjuk så ofta som här nere och jag tror att jag vet vad det beror på. Det beror på min arbetskollega som sitter i samma rum som mig och som ALLTID kommer in semi sjuk, oerhört irriterande. Så nu kämpar jag med att bli av med den och ska utnyttja helgen till att fixa det 100 %igt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0