Mountain bike KING

Österrike är tydligen ett stort cykelland och nu när vädret blir bättre och bättre så kryllar det av entusiaster ute på vägar och berg. Givetvis var detta något som de på kontoret tyckte att jag skulle prova på och visst var jag game. Så förra torsdagen åkte jag ut på en runda med vår IT chef. Fick låna en av hans mountain bikes... den sämre givetivs ;) och så tog vi en lång runda i Salzburg och upp på ett mindre berg.
Det var sjukt kul, så kul att jag redan på lördagen var ute på stan för att hitta min egna lilla bike. Tror även att jag har hittat den jag vill ha... bör nog slå till imorgon och inte vänta allt för länge.

Kommentarer
Postat av: Farzan

.. glöm inte hjälm, knä-& armbågsskydd .. det verkar ibland rent livsfarligt i backarna .. men det har du säkert tänkt på .. ?

2010-04-27 @ 11:06:02
Postat av: HjalleJäger

He he he nej det ska jag inte glömma pappa ;)! Jo man får ju vara kittad för denna sport.

2010-04-27 @ 12:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0