Dagens låt

Igår efter jobbet så var jag ute på en socialdrink med några kollegor. Vi gick till en mysig lokal Österrikisk krog some hetter Drei Hazen där vi satt och snackade iväg kvällen. Det är ju alltid trevligt att gå ut, ta några glas och äta en bit men ni kanske inte visste detta men här så röker de ju fortfarande inomhus. Det infördes tydligen en likadan lag som vi har hemma i Sverige men då det inte gick hem så riktigt hos befolkningen och att det inte utfärdas några riktiga böter så skiter de helt enkelt i det. Så när jag kom hem igår så luktade jag som en askkopp och har lite känningar idag av all rök jag fick i mig. Sure jag har ju feströkt några gånger genom mitt liv men när man inte har rört en cigg på jag vet inte hur länge så känner man av det direkt.

Ja ja nog om de dåliga vanorna från krogen :) nu ska dagens låt presenteras och idag behövdes lite lite energi för att komma igång SO CRANK IT UP

The Girl And The Robot (feat. Robyn) - Röyksopp


Kommentarer
Postat av: Charliene

GRYM LÅT!

2010-02-13 @ 11:55:10
URL: http://duleenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0