På väg hem

Är lite kluven för tillfället... jag trivs verkligen här nere och när jag var hemma över helgen så kände jag till och med en viss längtan att åka tillbaka. Det var något helt nytt för mig då jag tills för ett tag sedan bara hade Göteborg som slutmål. Dock när jag väl var tillbaka på jobbet igår så kände jag mig lite tom och ensam. Ingen rolig känsla överhuvudtaget och det är då man börjar tveka på sitt beslut.
Valde att åka hem lite tidigare, träna och sen bara dega framför TVn hela kvällen. Vet inte om jag bara behövde lite egen tid eller varför jag kände så men jag hoppas verkligen att jag inte kommer känna så igen. Menar ju, hur kan man inte trivas när man ser hur fint det är här nere?! Vill att det ska kännas som hemma och inte som något tillfälligt.


Några minuter innan vi landar i Salzburg

Kommentarer
Postat av: Farzan

.. det kommer nog .. ha lite tålamod och grunna inte alltför mycket negativt .. du har ju mycket av livet frmför dig ..

2010-02-18 @ 14:20:47
Postat av: Alle

Ett halvår brukar det ta för mig att känna mig som hemma på en plats. Du kan inte åka hem nu, jag ska ju komma ner och visa hur saker går till senare i år.

2010-02-20 @ 08:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0