Sorry

Helluuuuu!!! Helgen bjöd på en snabbvisit i Sverige och därav så har det varit lite glest med inlägg. Har inte saknat Sverige så mycket den första tiden här nere i Österrike men när jag väl var på svensk mark så kändes det bra att få komme hem lite. Borta bra men hemma bäst heter det och jag får nog hålla med även om jag inte har någon plats som känns som hemma hemma.
Åkte direkt till Helsingborg för att träffa min bror Lillsluggern Oliver när han deltog i en submission wrestling tävling. När jag satt på läktaren så blev jag verkligen imponerad av hur långt han har kommit och hur vuxen han har blivit. Det var ju inte så längesedan då han inte ens nådde upp till bröstet eller....? Även Alvar var där och vi fick en nice eftermiddag tillsammans.


Hey NOEL  

Kommentarer
Postat av: Alle

Ehhh, chummapelle Alvaareeeee!

2010-02-20 @ 17:12:01
Postat av: HjalleJäger

Ha ha ha ha mé weeee

2010-02-20 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0