Letandet går vidare...

Tittade på en lägenhet idag som hade varit precis lagom för mig men den såg ut som skit. Direkt när jag kom in så kände jag hur mycket jag ogillade den. Som ni vet så lägger jag gärna lite mer på mitt boende och har alltid gjort så för att kunna trivas och må bra. Tyvärr blir det att tacka nej till denna och leta vidare, måste ha något jag kan känna mig hemma i.

Ja ja nu får det bli ett glas rött till Gudfadern del II som avslutar denna helg! Sleep tight and don't let the bedbugs bite!

Kommentarer
Postat av: Charliene

Tråkigt, men du gör rätt i att leta vidare för att känna dig hemma.

2010-02-08 @ 14:46:47
URL: http://duleenmachine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0