Mitt nya hem den kommande månaden

Tänkte snabbt visa lite bilder på mitt nya tillfälliga hem. Det är ett mysigt litet ställe som heter Hotel Haus Wartenberg och så här beskriver de sig själva:

Das traditionsreiche Hotel Haus Wartenberg (seit 1654) liegt im Herzen Salzburgs versteckt hinter hohen Bäumen mitten in einer der schönsten Wohngegenden.


Det är ett litet men väldigt personligt hotel som drivs av en grymt trevlig familj. Då jag ska bo här i drygt en månad och samtidigt är deras näst intill enda gäst just nu så har de nästan gjort mig till en i familjen redan. Trivs bra här men ska bli nice att hitta mitt egna snart. Jag har de sex mittersta fönstren längst upp.


Mitt rum, MUMS stor säng!


Här laddar jag varje morgon med en stabil frukost a la Österreich!

Kommentarer
Postat av: Ivar

Hjallejaeger von Trapp..

2010-01-26 @ 19:55:41
Postat av: Farzan

.. trevligt sätt att kunna se hur ditt nya liv ser ut ..

2010-01-27 @ 10:57:49
Postat av: Alle

Mer Österrike blir det ju inte :-)

2010-01-31 @ 22:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0