Böcker och träning

Jag har inte varit en person som har läst vidare många böcker i mitt liv och aldrig förut känt något sug att göra så heller. Varför vet jag inte direkt men har alltid kommit med ursäkten att jag aldrig haft tid eller dylikt. Kan vara så att jag varit för rastlös för att sätta mig ner och njuta av läsandet. Vidare så har jag sällan gett mig chansen att komma in i en boks handling... ja ja det finns många anledningar antar jag. Hur som, så ändras saker och ting med tiden och så är även fallet med min läsning. Har under ett års tid nu kunnat njuta av flertalet böcker och de lugna stunder de medför. Läser lite innan jag somnar och ibland när boken är riktigt bra så måste jag bara läsa lite innan jag går upp på morgonen :).
Just nu håller jag på att avsluta boken 'Låt den rätte komma in', en lättläst bok men behöver nu tips på bra läsning!



Oooops nu måste jag iväg och träna lite :) och pga det så blir det en hårdinglåt för att få upp lite puls!

Walk - Pantera


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0