Äntligen måndag eller fy fan måndag igen???

Känner många som inte gillar måndagar, vet ej riktigt varför de inte gillar just denna dag men det kan ju vara för att de är trötta på tillvaron eller jobbet. Om så är fallet så blir ju en måndag inte så rolig... ny vecka på skitjobbet... ny vecka med samma skit som förra osv!!!
Jag däremot ;) kääääääääääääääääänner ju aldrig såååååå!!! Nej nej, jag bara väljer livet, ser fram emot en ny vecka med nya utmaningar och känner att livet leker mest hela tiden. Nej men skämt åsido, visst kan man tycka att en måndag kan vara lite seg efter det att man har haft en grym helg men då man gillar det man gör så blir en måndag bara rolig och just idag så kändes allt rätt så enkelt från att jag gick upp till att nu sitta på jobbet :). Kör hårt mina vänner och ta tillvara på det goda för endera dagen så kan det vända.

Yolanda Be Cool & Dcup - We No Speak Americano 

  


Kommentarer
Postat av: Farzan

.. that´s THE attitude .. life must go on ..

2010-09-06 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0