Hösten är här

Inte för att vi har dåligt väder eller så men sommaren är över och hösten har kopplat ett grepp om Salzburg. Det har börjat bli lite kyligare på morgonen och kvällen samt luften har blivit superfräsch. Jag gillar denna tid på året lika mycket som jag gillar fina tidiga vårdagar, friskt och fräscht vilket alltid piggar upp. Sen så gillar jag när det börjar elda för att värma upp husen här nere, det luktar riktigt gott och tar fram många bra minnen.
Idag när jag var ute på min morgonpromenad så lyssnade jag på följande låt medan solen reste sig över bergen. Ska försöka komma ihåg att ta en bild på det någon av de kommande dagarna. Gillade dock aldrig videon till låten men gillar att posta något med låtvalet.

Bronski Beat - Smalltown Boy ORIGINAL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0