Idag skiner solen på MIG :)

Det blev en runda till Belgiska puben igår :) och ett aningen tungt huvud imorse när jag gick upp. Dock det skakade man av sig direkt i duschen följt av en bättre frukost på Fingerlos (bästa frullen i stan) och de som kommer på besök kommer alltid serveras minst en morgon på detta hak.
Utöver det så kan det nog inte bli bättre än så här, solen skiner, lite kyligt i luften vilket passar mig och jag mår bra. Sådana här dagar måste man ta tillvara på och njuta så mycket man bara kan. Så vad ska vi köra för låt idag... får nog bli en av de låtar som tar mig tillbaka till semesterveckorna i Sverige.

Oskar Linnros - Från Och Med Du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0