Spontanhelg i Stockholm

Tjabba alla där hemma! Sorry för min frånvaro men tog en spontanhelg i Stockholm för att träffa de vänner jag inte hann träffa så mycket på min semester. Åkte upp sent på fredagskvällen och kilade ner på Sturehof nästan direkt efter att ha lämpat av mina väskor hemma hos Ryssen. Mötte upp med Lieban och Barden för att ta några bira och skratta oss igenom några timmar på krogen, en bra början på en mycket bra helg.
Lördag förmiddag ägnade jag åt lite shopping och lyckades hitta lite saker jag ville ha. Lördagskvällen hade vi boka middag på Berns och vi var hela 12 polare som mötte upp. Kvällen var riktigt lyckad och jag har en väldig tur att ha så många bra vänner.
Helger som denna gör att man saknar Sverige och ens vänner. På samma sätt så bevisar helger som denna också att saker och ting aldrig förändras och de bästa vännerna kommer alltid välkomna en med öppna armar och kommer alltid finnas där för en!

Coldplay- Don't Panic

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0